tisdag 7 december 2010

Dagens fynd är en adventsljusstake. Kommer den från Ekeby??

Dagens första fynd kommer från en liten fyndaffär här i Trollhättan, det är en adventsljusstake som jag tror kommer från Ekeby, den har även en fin orginaletikett på under sidan, jag tror och hoppas att det är en Ekeby etikett. Vad tror ni?



Ledsen för mörkret på bilden med märkningen, photoshopar jag den ljusare försvinner etiketten med ett E med kätting runtom. Stämplade siffror & bokstäver är följande 1031-10 EA.

Det andra fyndet kommer som en del tidigare fynd fråm mormor & morfars super vind, skattkammaren nummer 1.

4 kommentarer:

  1. E betyder att den är köpt på EPA.

    SvaraRadera
  2. Adventsskålen är från Gabriel.

    SvaraRadera
  3. Jepp, adventsljusstaken är från Gabriel. Jag köpte en snarlik i höstas, kolla vår blogg:
    http://designvardag.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Bor i Timmernabben, där Gabriel ligger. Jag är helt säker på att det är en Gabriel. Min mamma har en blå.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...