måndag 7 mars 2011

Helgen bjuder på retromässa!

Som de flesta vet så äger mässan rum på Münchenbryggeriet i centrala Stocholm nu i helgen. Vi kommer att ta del av denna mässan och förväntningarna är höga då mässan är ett samarbete med  Lauritz.com som är ett av Sveriges största auktionshus. Vi kommer säkert få se mycket av det som ställdes ut på H 55, här får ni ett litet smakprov från dåtiden.
Ett repotage på Retroprylar är väntat från retromässan, ni som inte får möjlighet att uppleva den kan ta del av det här inom kort.

5 kommentarer:

  1. Jag hade tänkt att åka dit också.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni också ska dit! Jag tänkte ta en sväng med Gila på lördag.
    Ett litet tips - tar ni med senaste numret av Residence så får ni gå in 2 till priset av 1. :)
    Vore kul om vi kunde träffas allihop och ta en fika på eftermiddagen.

    SvaraRadera
  3. Vi lär alla känna igen varandra på Retromässan, lysande lyrisk retro blick med kameran i hösta hugg!

    Kan inte bärga mig!

    SvaraRadera
  4. Vi kommer nog alla att stöta på varandra, inte säkert att vi vet vilka vi är, jag tror dock att Dolly har rätt. Det kan inte vara svårt att känna igen den lyriska retroblicken ;)
    Kanske om alla hade en ros i hande ;) *skoj
    Herr Ljunggren stannar hemma denna helg, jag kanske ska lägga upp ett foto på mig också här på bloggen så blir det enklare att stöta på varandra. En kopp kaffe hade varit trevlig.
    Jag ska försöka att komma ihåg tidningen, det var ett mycket bra tips

    SvaraRadera
  5. Trillivippa, nu är tidningen hemma, Herr Ljunggren köpte den till mig tillsammans med en semla som jag ska få njuta av. Vi ses på mässan.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...